မဂၤလာပါရွင္ ခ်စ္ဆူးေလးဆိုဒ္ေလးကိုလာေရာက္ လည္ပတ္ၾကသူအားလံုး စိတ္ႏွလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ။

အားလံုးပဲမဂၤလာပါ ခ်စ္ဆူးေလးမွ ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုပါတယ္

Sunday 26 August 2012


မိုးစက္ကေလးေတြ
သူ႔ကိုေတြ႔ရင္ေျပာေပးပါ
က်ေနာ္သူ႔ကို
သိပ္လြမ္းေနတဲ့အေၾကာင္းကို

ေလညွင္းကေလးေတြ
သူ႔ကိုေတြ႔ရင္ေျပာေပးပါ
က်ေနာ္သူ႔ကို
သိပ္သတိရေနတဲ့အေၾကာင္းကို

ပန္းပြင့္ေလးေရ
သူ႔ကိုေတြ႔ရင္ေျပာေပးပါ
က်ေနာ္သူ႔ကို
သိပ္ခ်စ္ေနတဲ့အေၾကာင္းကို

လမင္းျကီးေရ
သူ႔ကိုေတြ႔ရင္ေျပာေပးပါ
က်ေနာ္သူ႔ကို
အိပ္မက္မက္တဲ့အေၾကာင္းကို

ေက်းငွက္ကေလးေတြ
သူ႔ကိုေတြ႔ရင္ေျပာေပးပါ
က်ေနာ္သူ႔ကို
သိပ္ျမတ္ႏိုးမိတဲ့အေၾကာင္းကို

သူ႔ကိုေတြ႔ရင္
ေျပာ ေပး ၾက ပါ

လူတေယာက္ဟာ
သူမရွိိရင္
ရွင္သန္ျခင္းဆိုတာ
အ ဓိ ပၸါယ္ မဲ့ ေန တဲ့ အေၾကာင္း ကို
H.T

No comments:

Post a Comment