မဂၤလာပါရွင္ ခ်စ္ဆူးေလးဆိုဒ္ေလးကိုလာေရာက္ လည္ပတ္ၾကသူအားလံုး စိတ္ႏွလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ။

အားလံုးပဲမဂၤလာပါ ခ်စ္ဆူးေလးမွ ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုပါတယ္

Thursday 27 June 2013

က်မ သိေပမယ့္ က်မသိသလို သူသိပါေစ

Photo: ကၽြန္မဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ .........
ဒီအခ်ိန္ဆုိ မနက္မလင္းတလင္းအခ်ိန္ ေကာင္းကင္ရဲ႕ၾကယ္ေတြကုိ ၾကည္ရတာ ႏွစ္သက္တယ္ ။
ဒါေပမယ့္ ရင္ထဲမွာ ဒဏ္ရာေတြခ်ည္းပါလား။ 


ကၽြန္မကေလ ဘ၀ကုိဘ၀လုိ႕ဘဲသတ္မွတ္တတ္သူမဟုတ္ဘူး။ 
ကၽြန္မဘ၀မွာ အခ်စ္ကုိစိတ္ကူးယဥ္ဆန္ဆန္ျဖတ္ေက်ာ္ခ်င္မိတာ။ 
တကယ္တမ္းကၽြန္မရလာတဲ႕အခ်စ္က လက္ေတြ႕ဆန္ေနတယ္။ 
ဒါေပမယ့္လဲ ဒီလက္ေတြ႕ဆန္တဲ႕အခ်စ္အေနာက္ကို ကၽြန္မအရိပ္လုိတြယ္ကပ္ေနမိတုန္းဘဲ။ 


ကၽြန္မအတြက္ နားခုိရာသူရင္ခြင္က 
ေအးခ်မ္းမႈေတြယူေဆာင္လာမွာကုိေတာ့ ကၽြန္မသိတယ္



Poem
ကၽြန္မဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ .........
ဒီအခ်ိန္ဆုိ မနက္မလင္းတလင္းအခ်ိန္ ေကာင္းကင္ရဲ႕ၾကယ္ေတြကုိ ၾကည္ရတာ ႏွစ္သက္တယ္ ။
ဒါေပမယ့္ ရင္ထဲမွာ ဒဏ္ရာေတြခ်ည္းပါလား။


ကၽြန္မကေလ ဘ၀ကုိဘ၀လုိ႕ဘဲသတ္မွတ္တတ္သူမဟုတ္ဘူး။
ကၽြန္မဘ၀မွာ အခ်စ္ကုိစိတ္ကူးယဥ္ဆန္ဆန္ျဖတ္ေက်ာ္ခ်င္မိတာ။
တကယ္တမ္းကၽြန္မရလာတဲ႕အခ်စ္က လက္ေတြ႕ဆန္ေနတယ္။
ဒါေပမယ့္လဲ ဒီလက္ေတြ႕ဆန္တဲ႕အခ်စ္အေနာက္ကို ကၽြန္မအရိပ္လုိတြယ္ကပ္ေနမိတုန္းဘဲ။


ကၽြန္မအတြက္ နားခုိရာသူရင္ခြင္က
ေအးခ်မ္းမႈေတြယူေဆာင္လာမွာကုိေတာ့ ကၽြန္မသိတယ္



Poem

No comments:

Post a Comment